czwartek, 28 czerwca 2007

Super sensacja (Brak definicji)

Proszę Państwa mój internetowy debiut poetycki :), a i w ogóle pierwszy wiersz od dawna.

Brak Definicji

Tego wieczoru powiedziałem
Jej szeptem słowo: kocham
Jego znaczenie
NIE BYŁO ZDEFINIOWANE

Stary Wuj obiecał mi zapisać
Piękny dom w testamencie
Jego brzmienie
NIE BYŁO ZDEFINIOWANE

Miałem dostać kupę forsy
za ten 'nieszczęśliwy wypadek'
To sformuowanie
NIE BYŁO ZDEFINIOWANE

Głosowałem na człowieka
Co ponoć był najlepszym
Słowo to
NIE BYŁO ZDEFINIOWANE

Odwołałem się w jednym
programie do $HOME
zmienna ta
NIE BYŁA ZDEFINIOWANA

Na jeden egzamin obowiązywał
z całego wykładu
zakres materiału
NIE BYŁ ZDEFINIOWANY

W jednym moim równaniu
pojawił się raz ln (-1)
Symbol ten
NIE BYŁ ZDEFINIOWANY

W modlitwie poprosiłem
Panie 'daj mi szczęście'
moja prośba
NIE BYŁA ZDEFINIOWANA


Otwarty konkurs na nowe zwrotki :)
Za pierwsze 4 zwrotki płacę dużego doga.

Historia tego jest taka że słuchałem Scorpionsów i co jakiś czas słyszałem w piosence THAT WASN'T DEFINED. Oczywiście okazało się że tam było zupełnie co innego w tekście --- BAD BOYS RUNNING WILD...
Ciekawe czy do podpada pod definicję 'choroby zawodowej', i czy z tej racji będzie mi przysługiwała emerytura po 20 latach pracy i czy lata studiów się w to wliczą.

Reklama:

Zachęcam do zajrzenia na: http://fizolof.blogspot.com/

Moja strona domowa zmieniła adres: http://jbhome.wikidot.com/

Ta strona nie będzie już updejtowana. Blog został przeniesiony na: http://jbhome.wikidot.com/blog:start

Blog: