sobota, 6 października 2007

J. Krakowiakowi

Taki drhab Wprowadza zaostrzonę metodę Grygiańca... Czyli bardzo mocnymi słowami opisuje pewne niefajne trendy w Filozofii.

Np.
Pytanie o istnienie świata jest skandalem filozoficznym.
czy:
--Czym jest Platonizm?
--Wyrazem niewolniczej postawy, niewolnik nie potrafiący zmienić świata uznaje to a niezmienny, a wszelką filozofię opisującą zmienny świat uznaje za obrazę własnej niemocy.

I o tyle o ile z samą informację się zgodzę, o tyle ze sposobem jej sprzedania, czy z rozłożeniem akcentów już zdecydowanie nie.

Mogę napisać że nie lubię podatków bo:
  1. Uważam że bez nich wszystkim żyłoby się dostatniej (tak: biednym też!, im w szczególności)
  2. Nie uważam że powinienem płacić 20 razy więcej podatku od osoby zarabiajacej 10 razy mniej niż ja, mimo że wpływ na państwo mamy TAKI SAM, a ja od tego państwa otrzymuję MNIEJ (bo i jałmużna z ZUSU mnie na emeryturze nie wspomoże specjalnie, ni do przychodni państwowej nie chodzę, ani moje dzieci ze szkół państwowych nie korzystają, a dom mi chroni nie policja a Blackwaters.
  3. Podatek promuje fałszywość, kręcenie i udawanie. Udawanie że się zarabia mniej niż się zarabia, że się jest rolnikiem, że się jest studentem, że.... . A to jest złe.
  4. Po póki będzie kasa w budżecie będzie biurwokracja i rozpieprzanie tej kasy na lewo i prawo.
Albo mogę napisać:
Podatek to samogwałt społeczeństwa.
Informacja niby ta sama. Tą drugą nawet więcej osób zrozumie... ale jakoś wolę tą pierwszą wersję.

PS. Zajęcia z Nietzshego były już OK!

Reklama:

Zachęcam do zajrzenia na: http://fizolof.blogspot.com/

Moja strona domowa zmieniła adres: http://jbhome.wikidot.com/

Ta strona nie będzie już updejtowana. Blog został przeniesiony na: http://jbhome.wikidot.com/blog:start

Blog: